fbpx

Tárgyalás- és zárástechnika

avagy: Minden jó, ha a végére érünk!

Az értékesítési folyamat legfontosabb része maga a tárgyalás, ami során számos készséget kell megfelelő módon alkalmaznia az értékesítőnek, ráadásul csak akkor vezet eredményre, ha megfelelő módon lezárásra is kerül az interakció. A tréning során a résztvevők olyan készségekre tesznek szert, amelyekkel bármilyen tárgyalási helyzetben magabiztosan helyt tudnak állni és minimálisra csökkentik a lezáratlan ügyeket, a lehető legmagasabb sikerrátát elérve.

Jelentkezem

Tudsz valakit, akit szintén érdekelhet?
Légy jófej és küldd el neki is:

communication-2022-02-18-18-16-49-utc

Ezek hiányában a legkecsegtetőbb ’üzlet’ is kútba eshet.

Magasfokú rutin, pallérozott készségek és önismeretet igénylő önuralom

Az értékesítési-, vezetői- és érdekérvényesítő tárgyalások során koncentrált figyelem mellett, sokszor emberi játszmák kereszttüzében kell a tárgyalónak lavíroznia, amihez szükség van ezekre.  

  • Talán a legrosszabb, ami egy tárgyalás végén történhet, ha a tárgyalópartner úgy zárja a beszélgetést: ’majd meglátjuk’ vagy ’talán’ vagy ’érdekes beszélgetés volt, még nem tudom hogyan döntök erről’.
  • Ez ugyanis ábrándokba hajszol bennünket, ami -különösen, ha tömegesen történik- drasztikusan csökkenti az új folyamatokra szánható figyelmünket, miközben a legritkább esetben jelent valódi ’IGEN’-t, azaz előbb-utóbb rá kell majd eszméljünk, hogy a tárgyalás, amivel annyit hencegtünk, hogy milyen jó üzletet fog hozni egyszer majd… valójában ’kudarcot’ takar.
  • A tárgyalások során a legfontosabb a valódi bizalom kiépítése, aminek része az is, hogy egyértelműen érti minden érintett fél, hogy valójában miben állapodtunk meg.
  • Különösen fontos ennek egyértelműsítése olyan helyzetekben, ahol a tárgyalópartner pillanatnyilag nincs olyan helyzetben, hogy ’igen’ választ adhasson ajánlatunkra, ilyenkor megfelelő módszerrel biztosítható, hogy a megfelelő pillanatban hozzánk forduljon, de ehhez megfelelően kell zárni a tárgyalást és megfelelő módon utánkövetni.

Az értékesítéssel foglalkozó emberek 72%-a az első évben pályaelhagyóvá válik és a maradék többsége is hasonlóan dönt a következő 4 év során, aminek első számú oka, hogy nem megfelelőek a tárgyalási és zárási készségeik.

Hogyan segít a tréning?

Értékesítés hosszú távú jó kapcsolatokra épülve

  • A képzés a tréning módszertant ötvözi különleges eszközökkel, mint például a videós szituációk elemzése és a metavisszajelzések módszere.
  • Ezekre alapozva történik a fejlesztés, amelynek alapját önismereti blokkokkal alakítjuk ki, hiszen a készségek fejlesztésének előfeltétele, hogy az adott személy tisztán lássa önmagát, céljait és működését.
  • A képzés során többek között manipulációra is alkalmas eszközök kerülnek a résztvevők birtokába, így különös figyelmet fordítunk rá, hogy megfelelő etikai háttérrel kombinálva kerüljenek a résztvevők ezen ’fegyverként is alkalmazható’ dolgok birtokába, amivel a tárgyalópartner érdekeit képesek a saját jutalékvágyuk elé helyezni, hiszen az értékesítés hosszú távú jó kapcsolatokra épülve sokkal gyümölcsözőbb minden tekintetben.

Érdekelnek a részletek

Mire tanít?

A képzés során az alábbi területek fejlesztése történik meg:

  • önismereti foglalkozás: főként célállítás, önfegyelem, etikai felkészültség és készségek befogadása területekre koncentrálva
  • kommunikációs készség fejlesztése: különösen kérdezéstechnika, aktív meghallgatás, kifogáskezelési módszerek
  • tárgyalástechnikai készségek: testbeszéd, tárgyalási helyszín kialakítása, bizalomépítés, tárgyalás felépítése, vevői életciklus, igazságpillanatok, ügyfél elégedettség maximalizálása, stb.
  • zárás technikai készségek és módszerek

Mennyibe Kerül?

Miben különbözik a többi oktatástól?

Különleges megoldások

A képzés magas szinten interaktív, az elméleti blokkok tréninggyakorlatok, résztvevők életéből hozott szituációk, videóval rögzített szereplések és azok kielemzése és egyéb különleges megoldások révén biztosítják az izgalmas tréningélmény mellett a maximális egyéni fejlődés lehetőségét.

Pontosan mit kapsz a kurzustól?

A kurzus mélyreható önismeretet, hatékony kommunikációt és harmonikusabb kapcsolatokat kínál az életed minden területén.

Önbizalmat

A tárgyalások sikere első sorban azon múlik, amit a felek metakommunikációval közölnek egymással, amit valójában nem lehet megjátszani, hanem belső tartás, önbizalom és önazonosság szükséges hozzá. A képzés során ennek megerősítésén is dolgozunk, hiszen a tárgyalások eredményét a SZÁNDÉK határozza meg leginkább.

Helyzetértékelő szempontokat

Egy tárgyalási szituációban a legfontosabb, hogy felmérjük a másik valódi igényeit és azt keressük, hogyan tudunk közös, konszenzusos megállapodásra jutni. Ehhez pontosan meg kell értsük a másik helyzetét és ehhez mérten szükséges a mi ajánlatunkat alakítani, hogy a tárgyalás végére -bármi legyen is az- megállapodásra tudjunk jutni, amiből a jövőben számos további ’üzlet’ születhet, amennyiben figyelemmel kísérem az ’ügyfelet’

Tárgyalási készséget

A tárgyalás egy mesterség, aminek megvannak a maga szabályai és jógyakorlatai. Ezek elsajátítása nélkül alacsony eredményesség várható, pedig kis erőfeszítéssel elérhetőek és elsajátíthatóak.

Zárástechnikai módszereket

’Ne hagyd nyitva az ablakot, mert be fogja csapni a szél!’ Mézga Aladár 😉

Nincs rosszabb, mint egy nyitva hagyott, lebegtetett végű tárgyalás. Kellő magabiztossággal megérthető és átérezhető, hogy az elutasítástól való félelem vagy más okból nyitva hagyott tárgyalási helyzetek valójában semelyik félnek nem érdeke és magával hozzák a ’ghosting’, avagy ügyféleltűnés kellemetlen helyzetét. Ettől kímélheted meg magad és a másik felet is, ha megfelelőn zársz, ráadásul meglepően magas sikerarányt is hozhat a konyhára korábbi gyakorlatodhoz képest.

Képzés menete

  • 1. alkalom: önismeret, célok, motiváció, együttműködés
  • 2. alkalom: igazságpillanatok, vevői igény, vásárlói életciklus, kommunikációs alapok
  • 3. alkalom: bizalomépítés, vevői életciklus, tárgyalás menete, zárástechnika, kifogáskezelés
  • 4. alkalom: tanultak elmélyítése, videós szituációs gyakorlat és kielemzése

Jelentkezem a képzésre

A képzés ára

Befektetés saját magadba,
ami igazán megtérül

Egy összegben

Hamarosan..

4 alkalmas képzés

BNI tagoknak

10%-os kedvezményt biztosítunk

Jelentkezem

Early bird

Hamarosan..

Ez mind a tiéd lesz:

  1. Megismered a tárgyalási alapokat. 
  2. Megtanulsz kérdezni és ezáltal irányítani a beszélgetést. „Aki kérdez, az irányít”!
  3. Felismered a valós igényeket.
  4. Alkalmazni tudod a lezárási pontokat.

Jelentkezem

Megéri neked?

Mit kapsz a tréningtől, miben fejlődsz?

  1. Megismered a tárgyalási alapokat. 
  2. Megtanulsz kérdezni és ezáltal irányítani a beszélgetést. „Aki kérdez, az irányít”!
  3. Felismered a valós igényeket.
  4. Alkalmazni tudod a lezárási pontokat.

Megéri, jövök a képzésre

GYIK

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amik felmerülhetnek benned!

Mennyi időt vesz igénybe a képzés, és hogyan történik?

4 alkalom, 8 óra, valós térben történő képzés

Van-e előfeltétele a képzésnek? Szükséges előzetes ismeretekkel rendelkeznem?

Jó, ha van tapasztalatod, de nem feltétel.

Mi a lezárás technika módszere, és hogyan segíthet nekem a mindennapi életemben?

Le tudod szüretelni azt, amit elvetettél.

Mikor és hol zajlik a következő képzés, és hogyan jelentkezhetek rá?

Ezt a különleges tréninget alkalomszerűen tartjuk, érdemes előre jelezni érdeklődésedet, hogy semmiképp se maradj le a következő alkalomról.

Mikor nem ajánlott a képzés?

Nincs ilyen helyzet.

Milyen esetben javasoljátok kifejezetten ezt a tréninget?

Amennyiben úgy érzed, hogy nagyon sok tárgyaláson vagy túl, de nincs kézzelfogható, „forintális” következménye, sikere.

Várunk téged is,

amennyiben nem csak beszélgetni és tárgyalgatni szeretnél az ügyfelekkel,

hanem szemmel látható bevételt is szeretnél generálni magadnak és cégednek!

Jelentkezem

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

A fejlődésedért vagyunk itt, és alig várjuk, hogy része lehessünk ennek az izgalmas útnak. Nincs más dolgod, mint írni nekünk és mi hamarosan válaszolunk.

Csapatunk készen áll arra, hogy segítsen a képzések kiválasztásában, időpontokban vagy akár egyedi igényekben.

Ha kérdéseid vannak, vagy szeretnél több információt kapni a képzésekről, bátran írj nekünk.


    Megértettem és elfogadtam az adatkezelési nyilvántartásban foglaltakat.

    Hírlevél feliratkozás

    Ha szeretnél értesülni a képzőközpont legfrissebb híreiről, akkor add meg neved és email címed!